vrijdag 1 januari 2016

Welkom op Wezenlijk.!

Een nieuw weblog door mij, Annica.
Al twee keer eerder had ik een blog, maar toen ik voor de tweede keer stopte met online schrijven omdat het voelde als een verplichting om de blog op gang te houden, ben ik 6,5 jaar niet actief geweest. Ik vermaakte me op Twitter, Facebook, Tumblr en sinds kort ook op Reddit. Maar juist op die eerste twee platforms voel ik de laatste tijd een beperking om echt te schrijven over wat ik wil. Op Twitter of Facebook houd je het vaak kort en misschien ook gecensureerd. Je bent je zo bewust van wie meeleest en het voelt gewoon niet als helemaal jóuw plek.
Dus het kriebelde al een tijdje en toen opeens was het mijn 'goede voornemen' voor 2016. Weer gaan schrijven. En misschien daardoor wellicht ook weer in contact komen met anderen, misschien mooie discussies op gang brengen of steun kunnen geven, dan wel ontvangen.
Het voelt allemaal nog even nieuw, ik ben enorm roestig met alle praktische zaken hier op Blogspot en ik heb nog geen idee waar dit blog precies naar toe gaat... Maar dat zien we wel. Hoe dan ook;
Welkom, lees lekker mee en laat iets van je horen {of misschien juist niet, als je dat fijner vindt, alleen lezen mag natuurlijk ook!}.
Liefs, Annica

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook weer met updates begonnen... maar bij mij is het meer als stok... dat ik niet alles wat eetbaar is mijn mond stop... =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey leuk :-) Zijn we ook weer waar we ooit begonnen met allebei een blog!

      Verwijderen